Інтер Агросвіт

Трансмісія

45+45 передач буде достатньо?

Цільові версії R2 мають allmechanical КПП, в той час як моделі з більш високим рівнем обладнання вказані з коробкою передач, що мають до 3 діапазонах (з шипом) і 5-ступінчаста коробка з трьома зсув-на-The-Go відносини (Hi-Mid-Lo), давши в цілому 45 вперед і 45 в зворотному напрямку. З POWERSHIFT, водій може перемикати передачі миттєво, без використання педалі зчеплення, просто натиснувши кнопку на ручці важеля перемикання передач. Зміна швидкості відносно землі, щоб адаптуватися до вимог роботи в прогрес має подвійний ефект: зміна навантаження поглинаються через передачу та оптимальну швидкість колінчастого вала зберігається.

 

 

Powershift коробка передач дозволяє перемикати передачі швидко, без необхідності натискати на педаль зчеплення, завдяки кнопки зручно розташовані на важелі перемикання передач. Зміна швидкості відносно землі, щоб адаптуватися до вимог роботи в прогрес має подвійний ефект: зміна навантаження поглинаються через передачу та оптимальну швидкість двигуна зберігається.

 

Перевищення швидкості. 40 км / год з супер-легкий газ.

Перевищення швидкості коробка передач має передавальних чисел дає потенційну максимальною швидкістю 50 км на годину. (Для юридичних цілей цієї обмежена електронікою на позначці 40 км). Дорога швидкістю 40 км Таким чином, можна підтримувати на економіку обертів двигуна (на вищій передачі), при повному використанні потужності двигуна, зберігаючи при цьому обороти вниз.

 

При низькій частоті обертання колінчастого валу, витрата палива може бути значно знижена, в той час як потужність двигуна може бути використана на швидкості близько цього максимального номінального крутного моменту. Всі ці фактори в сукупності виробляють оптимальну криву потужності, кращу економію палива і комфорт водіння, завдяки більш низьким рівнем шуму і вібрації. Вибір 5-й передачі перевищення швидкості в поєднанні з високою діапазон швидкості обертання колінчастого валу при 40 км / год буде 400 оборотів в хвилину менше, ніж швидкість доставки максимальну вихідну потужність. У перекладі на витрату палива, економія 11-12%.

Stop & Go. Зчеплення майже варіантом.

При роботі з фронтальним навантажувачем, приколи знаряддя, або рушання на підйомі, та й взагалі, коли трактор трансмісія повинна бути відключена для інтервалів різної тривалості з якої причини, Stop & Go функція розширює практичні переваги трансфер за рахунок підвищення маневреності.

 

Використовуючи тільки на педалі гальма, при цьому немає необхідності працювати зчепленням, водій може зупинити трактор при роботі трансфер введений «режим очікування». Коли оператор потім бере ногу з педалі гальма, стоп & GO пристроїв дозволяє інверсії знову, забезпечуючи гладке, поступове залучення зчеплення: машина рушає знову позитивно, але без ривків.