Інтер Агросвіт

Двигун

Lamborghini R2. Суть технології.

Всі машини з діапазону оснащені останнім поколінням двигунів SDF TIER III, у різних конфігурацій упевненістю: 3 і 4 циліндрів, турбо і турбо / проміжне охолодження, пропонуючи незмінно високу ефективність у поєднанні з низькою питомою витратою палива. Особливості, спільні для всіх моделей включають позачергових солідності і міцності конструкції (у разі блоку циліндрів, забезпечується ребрами жорсткості і штовхач рукавами включені в лиття), кращого утримання газів горіння (FL UID-динамічні вихором дизайн оптимізований нової геометрії циліндра керівники та камери згоряння, в свою чергу, допомагає оптимізувати витрату палива), зниження витрати масла в двигуні, і явно більш низькому рівні шуму. Система впорскування палива є унікальним у своїй сфері: SDF двигуни оснащені індивідуальними насосами ін'єкції, по одному на кожен циліндр. Це гарантує миттєвий ін'єкцій і особливо високий робочий тиск (1400 бар), в результаті оптимальну продуктивність і економію палива. Всі нові двигуни оснащені гідравлічними штовхачами для точного контролю випередження впорскування. Коли масло холодне, поршень піднімається незначно, так що ін'єкції можуть бути відповідним чином розширені: крім оптимізації к.к.д. згоряння, це також усуває роздратування білого диму, що випускається як правило, двигуни при пуску в особливо холодним кліматом. Низька оцінка налаштування швидкості обертання колінчастого вала забезпечують низький рівень стресу і знос рухомих частин, збереження їх цілісності і міцності, в той же час зберігаючи рівень шуму до мінімуму.

 

Електронний регулятор. Робоча тоншають, не витрачаючи так багато, як краплі палива.

Електронне управління двигуном є стандартною для всіх моделей: ой пов палива дозується автоматично - в реальному часі - відповідно до навантаження та зусилля, необхідні від двигуна до їх подолання. І це оптимізує витрату палива.
Параметри роботи двигуна постійно контролюється і відповідні вимірювання палива значення постійно оновлюється електронний блок керування регулятора, в поєднанні зі спеціальними датчиками. Завдяки електронним регулятором, номінальна двигуна швидкість 2200 обертів в хвилину може бути специфікації видання, з силою залишається постійним до 2000 оборотів в хвилину. Це означає, що доступна потужність експлуатується з максимальною вигодою, і витрата палива, відповідно, тримати під контролем. І це ще не все: оператор може встановити, зберегти і відновити мінімальну і максимальну швидкість комбінацію, яка дозволить спростити завдання переговори мис поворотів. Для операцій, що вимагають рівномірного переверніть, будь ласка і наземної швидкості, електронний регулятор може також пілот "ізохронних" режим роботи яких частота обертання двигуна залишається постійним навіть при змінюються навантаженнях.