Інтер Агросвіт

Двигун

R8. Потужні та ефективні двигуни.

Серія R8 оснащена новим 24-клапанним двигуном класу Euro III з системою DEUTZ Common Rail (DCR) 2013 серії. Система зовнішньої рециркуляції вихлопних газів EGR-Ex, турбокомпресор з проміжним охолоджувачем, електронна система упорскування палива, подвійний контур охолодження (рідина / масло) і новий фільтр попереднього очищення – це запорука 100% ефективності в будь-який час. Все в цьому двигуні дає змогу легко і оптимально керувати величезним потенціалом продуктивності, забезпечуючи при цьому максимальний комфорт в будь-яких умовах експлуатації.

R8 готовий працювати на біодизелі.

Завдяки ряду унікальних конструкційних особливостей, використання першокласних матеріалів у конструкції та спеціального оснащення, двигуни на R8 здатні забезпечити абсолютну функціональну ефективність і повну сумісність з біодизельним паливом, дозволяється використовувати паливні суміші з вмістом біодизеля до 100 % (біодизель повинен відповідати стандартам EN 14214:2003).

 Біодизель зазвичай має високу в'язкість, в порівнянні з іншими видами палива і є хімічно більш агресивним, але двигуни Deutz обладнані спеціальною системою упорскування палива, а всі компоненти у схемі подачі палива виготовлені зі спеціальних матеріалів, що дозволяє їм працювати на цих нових видах палива без жодних проблем.

DCR. Ще один крок вперед у порівнянні з Common Rail.

Увесь діапазон R8 оснащений повністю новою системою впорскування високого тиску Deutz-Common-Rail з двома помпами для впорскування, що змащуються і встановлені в блоці двигуна і новими камерами згоряння в поршнях, які забезпечують двигуну суттєво вищий рівень ефективності, навіть в найсуворіших умовах роботи. DCR - для найвимогливіших. 

R8. Максимальна потужність і виняткова економія.

24 клапанна головка двигуна дозволяє гарантувати подачу оптимальної кількості повітряно-паливної суміші в кожен циліндр. Більш того, конструкція головки двигуна дає можливість розмістити інжектор точно в вертикальній площині з подальшою подачею палива до середини поршня, тим самим оптимізуючи потужність і споживання.

Жодна з кінських сил на R8 не витрачається даремно.

Електронна система управління останнього покоління, що встановлена на модельному ряді R8, аналізує і оцінює інформацію отриману від двигуна, від системи датчиків та від оператора в режимі реального часу і миттєво реагує, точно видаючи необхідну потужність, без жодних надлишків (втрат).

Ще один аргумент економічності.

"Зовнішня рециркуляція вихлопного газу"- який істотно трансформується ,що дає змогу досягти більшої ефективності з меншим забрудненням навколишнього середовища. Ес EGR система рециркуляції відпрацьованих газів дозволяє досягти значного зниження викидів оксидів азоту в результаті процесу згоряння ( NOx ), які є одним з основних забруднюючих речовин вихлопних газів. В R8 також покращився на 25 % теплообмін двигуна завдяки інтеркулеру що збільшив на 20 % продуктивність палива за рахунок оптимізації його по температурі. Висновок один - беручи до уваги всі ці фактори які з часом зрозуміло принесуть великі вигоди.

"Система рециркуляції вихлопних газів з зовнішнім охолодженням" (Ec EGR) суттєво збільшує ефективність при меншому забрудненні навколишнього середовища.

З системою рециркуляції вихлопних газів Ec EGR стало можливим досягти значного зниження викидів оксидів азоту, завдяки процесу згоряння моно оксидів азоту, які є одними з основних забруднюючих речовин у вихлопних газах.

 

Забір повітря також може принести великі вигоди.

R8 вміщує в собі новий радіатор, теплообмін якого покращений на 25 %, новий інтеркулер, що збільшує продуктивність палива на 20 % завдяки оптимальному спалюванню палива при різних температурних режимах, і нову «комбінацію» масляного і паливного охолоджувача.